Sunday, September 14, 2008

Satu Petang Di Tanjung Lubang

ada masa riadah kat sinilah
sang suria yg perlahan2 turun untuk membenamkan diri

dah sama aras dengan paras air

hampir tenggelam. memang cantik pemandangan ni..

terus hilang dari pandangan..yang tinggal hanya mega-mega
dan aku yang sendirian (feelinglah pulak)
Pantai Tanjung Lubang adalah salah satu dari tempat untuk melihat anak bulan. Pada hari-hari biasa ia merupakan tempat rekreasi yang sentiasa ada pengunjungnya. tetapi di pantai ini tak ada pulak saya nampak orang mandi, melainkan laluan untuk kapal. Pada sebelah malam pula ada gerai-gerai makanan yang menyediakan pelbagai jenis makanan. Saya pun tak lepaskan peluang. Bila ada waktu terluang, saya akan pergi jogging dipantai ini. Memang syahdu. Apalagi saat melihat matahari menenggelamkan diri. tiap-tiap petang pasti ada pengunjung yang mengambil kesempatan menyaksikannya tanpa jemu. Nah.. saya kongsikan bersama pemandangan indah ini...sangat sesuai untuk mereka yang berjiwa sentimental. boleh nangis dibuatnya..

1 comment:

en_me said...

chanteknyerrr pantai itteww..