Friday, August 21, 2009

Terima Kasih Miri Marriott Resort & SPA

Jemputan makan ke Miri Resort & Spa Marriott pada 20 ogos 2009 memang tidak mampu ditolak. Memikirkan konsep makannya di dapor, tu yang nak ditengok dan dirasa. Apalagi apabila pegawainya yang mesra iaitu Suryati, Shirley dan Lian beriya-iya menjemput. Disana berjumpa lah dengan En. Antonio Kahti Galis dari Majlis Bandaraya Miri, Mr Lawrence Dato Bandar Miri, Rosie dari Imegresen, Mejar Nazrul , dan Bos Miri Marriott Resort & Spa , Mr Marcel Hinderen yang sentiasa senyum dan peramah..



Menu yang disediakan tersangatlah menyelerakan. Apalagi disediakan oleh Chef Omar Jikau yang berpengalaman. Antara yang dihidangkan ialah pencuci mulut 'black and white beauty' , 'spring salad', baked crab meat rangoon, australian beef tenderloin dan banyak lagi. Apalagi menjamu seleralah kami. En Antonio yang sepatutnya pergi beriadah petang tu terpaksa membatalkan program . Pertemuan mesra di Miri Marrriott Resort & Spa berakhir masing2 balik dgn kekenyangan. lepas ni bolehlah berpuasa dengan tenang. SELAMAT MENJALANI IBADAT PUASA.

6 comments:

Cetusan said...

selamatttttttt semua..selamat berpuasa..

grow2g3th3r said...

selamat berpuasa kak g... windulah kat akak... terutamanyer suara akak... KLKL,,, hehehehe

black_canary said...

Selamat Berpuasa kak...bila agaknya dpt berbuka puasa dgn akak lagi mcm dulu

fz said...

hi zeqzeq, selamat berpuasa and sambut raya tak lama lagi. "Duit raya bila nak beri"...

Dhilla, berapa pasang baju tempah tahun ni ? kak pun rindu nak putarkan lagu-lagu yang sememangnya evergreen everlasting terutamanya "istana cinta " hehehe..

Blackcanary, masa yg lepas kalau dapat berulang kembali memangnya indah."apakan daya..masa tak akan kembali" (dendang perantau)wah meriah sangatlah raya u tahun ni dengan adanya hero dan heroin tu..

Cetusan said...
This comment has been removed by the author.
Cetusan said...

Akak manizcun..

salam lebaran
selamat hari raya..
maaf zahir batin,,jika terkomen terkata.