Friday, April 13, 2012

Budi Baik DiKenang Jua...



Nama penuhnya Dianawati. Orangnya manis, lemah lembut dan kaya dengan senyuman. Saya kenal dengannya bila sudah bertukar ke TV1. Tugas kami saling berkait. Banyak yang diajarnya kepada saya tentang Operasi di Bilik Siaran. Syukur alhamdulillah saya yang dulunya dalam kegelapan kini dah boleh nampak jalan.
Bukan senang nak tahu tentang selok-belok operasi siaran tv ni.Kelalaian yang sikit jer boleh gelap kaca tv tu.





Tak sampai setahun bersama Diana..tup..tup beliau dapat offer dari TV Hijrah...memang patut pun sebab dia memang komited dan pakar dengan bidang itu... maknanya beliau akan berpindah ketempat lain. Aduhai ....
berita yang tak nak didengar tetapi kena menghadapi. Baru kenal dah nak pergi.....apapun terima kasih Diana dan kawan -kawan teknikal yang banyak membantu.


                                                                                       yang macam nak tumbang tu Suhana, Farhana,Diana, Suzanna
dan Noor Habibi.


Suka dalam sedih begitulah diibaratkan...Kepada Diana selamat maju jaya ditempat baru dan semoga akan lebih cemerlang. Pasti kami semua akan merindui saat manis yang pernah kita lalui....terutamanya bila nak ambik "order". Ingatlah kita hanya jauh dimata tetapi dekat dihati.

3 comments:

zeqzeq z said...

Lagu Azain yg sendu,, memang manizz

fz said...

hi zeqzeq.....lirk lagu tu yang sangat best.

Vijandran Ramasamy said...

Hi Pn.Fauziah...

Please read my blog article at
http://vijanrama.blogspot.com/2013/11/thirudathiruda.html

Maybe you could tell me whether you were the original owner of a CD that I found from a flea market in AmCorp Mall as it has your name written across it.